2013. november 24., vasárnap

10. Fejezet - Mi a neved, szép lány?

Helló! Köszi a komikat, és az új feliratkozót! Meghoztam az új részt. Szóval... Többen mondták, hogy rövidek a fejeztek, és próbáltam hosszabbat írni, de nem megy. Egyszerűen nem tudok annyit rizsázni. Szóval nem húzom az időd, jó olvasást!


/két hónap múlva/

* Elie szemszöge*

Szerintetek két hónap sok idő? Higgyétek el, nem az… Azt mondják az idő mindent begyógyít, viszont én ebben se vagyok biztos. Ahogy múlnak a napok, egyre jobban hiányzik apa. És José? Vele minden kapcsolatot megszakítottam. Igen, sokat sírok, habár nem Joséért. Kicsit szégyellem magam emiatt, de most már biztos vagyok benne, őt nem nekem szánta a sors. Hogy képes leszek-e beengedni az életembe egy új szerelmet? Soha! Még egyszer ezt a fájdalmat nem élném túl. Egy hónapja elköltöztem anyutól a városba. A lakásom nem nagy, de kényelmes. Jelenleg hirdetjük a régi házat eladásra. Anyu vissza fog költözni a nagyiékhoz. Odaát túl sok dolog fűz minket apuhoz és ezt egyikünk sem tudja elviselni.
A suliban, mióta José elment, kezdek összebarátkozni emberekkel. Azt nem mondom, hogy vannak barátaim, de jó úton haladok… Tehát minden kezd rendbe jönni körülöttem.

- Jó a segged csajszi! Megtudhatom a neved? –vigyorgott egy barna hajú, full cap-es srác. Egy csapat fiú és egy nagy létszámú hárem vette körül. Csinosabbnál csinosabb –mondhatni inkább ribancos- ruhába öltözött cicababák billegették magukat. Matt Wilkinson a suli nagymenője. Jellemző. De mért kóstolgat engem?
Kedvem lett volna vissza vágni, de nem vagyok olyan pozícióban, hogy ezt megtehessem.
- Ugyan Mati, nézz már rá, ez egy csicska. –rebegtette szempilláit egy szőke bombázó. Végig mértem a szőkeséget. Gyönyörű modell alkat, miniszoknya, méretes idomait pedig alig fedte némi rózsaszín textil.
- Ne pattogj bébi!- nyújtotta el a mondatot a nagymenő. Minden esetre alaposan szemügyre vette a csaj nőiességét. – Cicuskám, várj már meg! – füttyentett utánam és flegmán a nyomomba eredt. Undorítónak tatom, hogy efféle nyomorékok azt hiszik minden az övék. Nem szóltam semmit, csak tovább mentem. Nem akartam balhét. Matt szorosan a sarkamban járt, így a női mosdó felé vettem az irányt.
- Azt mondtam várj! –rántott hátra úgy, hogy majdnem elestem. Nem bírtam tovább.
- Mit akarsz tőlem? –fordultam hátra a fiú gyönyörű kék szemeibe nézve.
- Óóóó, agresszív cicamica… Ezt tetszik. –simított végig arcomon. Ezt már végképp nem hagyhattam. Megragadtam mocskos karját és erőteljesen eltoltam magamtól.

- Hagyj engem! –sziszegtem fogaim közt. –Menj vissza a bombázóidhoz!

- Azonnal hölgyem! Csak előbb mond a neved és már itt se vagyok. –vigyorgott lazán. –De… A számod is jól jönne.
- Soha! –suttogtam mint egy hárpia, majd hátat fordítva megindultam.
- Ezt velem nem teheted meg szép lány! –ragadta meg ismét a karom. Szinte már fájt. Ebbe a srácba egy csepp gyengédség sem szorult. –Mond csak, hol voltál eddig elbújva?
- A másik osztályban. –mosolyogtam dühtől elvakultan.
- Szóval meg mondod a neved? –villantott rám egy ezer wattos mosolyt.
- Nem érted, hogy nem fogom elmondani? Most pedig hagyj békén, dolgom van!
- Tényleg? Dolgod van? Velem így nem beszélhetsz csinoskám! Tudod te ki vagyok én? –húzta össze kissé dühösen a szemét, de még mindig mosolygott. Csak most vettem észre mennyien néznek minket. Szinte körül állnak. –Mit szólnál egy randihoz? Ma este egy vacsi? –motyogta flegmásan miközben keze ismét arcom irányába tévedt. A minket körülölelő tömeg egyre szűkösebb helyet adott nekünk, majd Matt kijelentésére felujjongott. Néhány bombázó sértődötten fordított hátat, megindulva a másik irányba köztük a szőke is.
Most már végképp betelt a pohár.
- Figyelj rám szép fiú! Menj innen a rajongóiddal együtt és hagyj engem békén, hányszor mondjam? –sziszegtem dühösen. Éreztem a melegséget az arcomon. Biztos voltam benne, hogy most tiszta vörös vagyok. Minden esetre Matt továbbra is vigyorgott. Teljesen kiakadtam.
- A kis vécepucoló de nagyra tartsa magát! –hallatta hangját egy női hang a tömegből. – Benették lánya! Nem tudod, hogy Matt-et senki sem utasíthassa vissza?
Matt arca elkomorult. Ez már neki se tetszett.
Teljesen leblokkoltam. Nem tudtam, de leginkább is nem mertem visszaszólni. Ami a legrosszabb, pedig, hogy el se tudtam volna menekülni. Életemben először bajba kerültem és ezt nem tudom kezelni. Millió gondolat zakatolt a fejemben. Mit csináljak? Mit csináljak?
És akkor Matt olyat csinált amit nagyon nem kellett volna…

8 megjegyzés:

  1. wowhhh wáohh siess a kövivel..

    VálaszTörlés
  2. Siessa kövivel mert a rajongod lettem!! Agyon tettszik

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kérlek olvass bele a blogomba, nagy rajongója vagyok a tiédnek! Íratkozz is fel kérlek! Puszi! http://azutolsohang.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Természetesen elolvasom!
      albertevi99@gmail.com - kérlek írj rám, szeretnék segíteni!

      Törlés